Pokergamblers

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Pokergamblers.se - 17 februari 2010 17:52

  Satt på ett cash game bord, när denna dök upp :)

Inte så ofta det händer är nog min 2a på Full tilt tror jag.



  

Av Pokergamblers.se - 17 februari 2010 16:27

Nu har haft över 1800 unika besökare på vårann hemsida http://www.pokergamblers.se

Och bara idag har vi haft 110+ besök på bloggen.

Detta är vi mycket tacksamma för, hoppas ni gilla det ni läser och kommer tillbaka :)


mvh Pokergamblers.se

Av Pokergamblers.se - 17 februari 2010 15:41

Denna fina handen fick ja förut :) Har bara fått färgstege en gång innan på en turre. Nu va det cash :)


 

Av Pokergamblers.se - 17 februari 2010 13:14

Har inte spelat så mycket i helgen fast håller mig fortfarande på Full Tilt... Hade otroligt otur igår och förlora färg på flopp 2 ggr. Så stängde och slutade spela... får se om ja tar mig an lite spel idag..


För övrigt: Grattis till 2 guld Sverige! Jädrar va bra vi är!  


//S

Av Pokergamblers.se - 17 februari 2010 12:20

Här kommer en liten uppdatering av mitt spel, det senaste


Har spelat några HU på Stars som gått fint. Sen lite cash game på Full tilt, som slutade dåligt igår, när jag fick KK mot JJ turn J, sen var det good bye. Men har kvar en del på ftp endå.


På Party kom jag itm på 6/8 turneringar men inga större summor det rörde sig om här.


För övrigt öser snön ner, och det ska fortsätta tors,fre,lör,sön så lär komma en hel del... Dessutom önskar jag de svenska deltagarna i EPT i köpenhamn som pågår just nu ett stort lycka till !!


GL


Av Pokergamblers.se - 17 februari 2010 11:51

Stefan ligger bäst till efter dag 1a på EPT i köpenhamn som började igår.

Han har 75 200 i chips, och chipleadern har 155 800 i marker.

Men det kan fort vända, hoppas det går vägen Stefan.



GL

Tidigare månad - Senare månad

Om bloggen

Denna bloggen handlar till största delen om poker. Nyheter, händer och mycket annat. Vi är två stycken som skriver i denna bloggen, Sofia & Fredrik vi har pokersidan pokergamblers.se

Omröstning

Vilken är ditt favorit pokerrum? What is your favorite poker room?
 Svenska Spel
 Full Tilt
 Pokerstars
 Party Poker
 Betway
 Everest
 Titan Poker
 Paf
 Betsson
 PKR
 UltimateBet
 William Hill Poker
 Övrigt pokerrum

Fråga mig

0 besvarade frågor

Pokerrum

Spela Onlinepoker

Leta i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Förslag på Pokerrum


Unibet.com


Nordicbet

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards